Reklamacje

2 lata na złożenie reklamacji
Każdy produkt w naszym sklepie jest objęty 2-letnią rękojmią.

Rozpatrzenie reklamacji w 14 dni
Decyzję otrzymasz na maila w ciągu 14 dni.

Jeśli produkt uszkodził się podczas użytkowania Możesz go zareklamować. Zapoznaj się z informacjami poniżej.

Jak złożyć reklamację produktu zakupionego od Cherim Premium?

Aby złożyć reklamację, pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny.
Wzór formularza  do pobrania tutaj – formularz reklamacyjny

Do reklamacji będziesz potrzebować:

Numer zamówienia.
Znajdziesz go w mailu potwierdzającym złożenie  zamówienia.

Numer konta bankowego w formacie IBAN

Jedno zdjęcie całego produktu oraz 2 zdjęcia uszkodzeń
Upewnij się, że zdjęcia są wyraźne i pokazują uszkodzenia.

Zdjęcia uszkodzonego produktu wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym Wyślij na adres e-mail kontakt@cherimpremium.pl
W ciągu 14 dni na podany adres e-mail wyślemy informację dotyczącą sposobu rozpatrzenia Twojej reklamacji.