2 lata na złożenie reklamacji Każdy produkt w naszym sklepie jest objęty 2-letnią rękojmią.
Rozpatrzenie reklamacji w 14 dni Decyzję otrzymasz na maila w ciągu 14 dni.
Jeśli produkt uszkodził się podczas użytkowania Możesz go zareklamować. Zapoznaj się z informacjami poniżej.
Jak złożyć reklamację produktu zakupionego od Cherim Premium?
Aby złożyć reklamację, pobierz i wypełnij formularz reklamacyjny. Wzór formularza do pobrania tutaj – formularz reklamacyjny
Do reklamacji będziesz potrzebować:
Numer zamówienia. Znajdziesz go w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
Numer konta bankowego w formacie IBAN
Jedno zdjęcie całego produktu oraz 2 zdjęcia uszkodzeń Upewnij się, że zdjęcia są wyraźne i pokazują uszkodzenia.
Zdjęcia uszkodzonego produktu wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym Wyślij na adres e-mail kontakt@cherimpremium.pl W ciągu 14 dni na podany adres e-mail wyślemy informację dotyczącą sposobu rozpatrzenia Twojej reklamacji.