Pytania ogólne
Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 16:00
telefon: 533-522-794
adres e-mail: kontakt@cherimpremium.pl
Mogą Państwo również skontaktować się poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie Kontakt
Wszystkie produkty z oferty cherimpremium.pl są oryginalne i pochodzą bezpośrednio od producentów lub sprawdzonych dystrybutorów.
Żeby usunąć konto i znajdujące się na nim dane skontaktuj się z nami, np. dzwoniąc na naszą infolinię lub pisząc do nas wiadomość e-mail ( szczegóły znajdziesz w zakładce Kontakt )
Zwroty
Zamawiany towar można zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Więcej informacji Znajdziesz w zakładce Zwroty.
W celu zwrotu zamówionych produktów prosimy o wypełnienie dołączonego do przesyłki formularzu zwrotu i odesłanie go do nas wraz z dowodem zakupu (np. paragon) oraz zwracanym produktem na adres MAS 95-060 Brzeziny ul. Bartosza Głowackiego 25. Prosimy o zachowanie dowodu nadania przesyłki. Szczegółowe warunki zwrotu produktów znajdują się w zakładce Zwroty.
Zwrot pieniędzy następuje przelewem na wskazany w formularzu zwrotu rachunek bankowy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez sklep zwrotu. Więcej informacji w zakładce Zwroty.
Formularz zwrotu jest zawsze wysyłany z zamówieniem. Jeśli jednak potrzebujesz nowy Możesz go pobrać tutaj – formularz zwrotu.
Reklamacje
Tak, każdy produkt w naszym sklepie jest objęty 2-letnią rękojmią.
W celu złożenia reklamacji prosimy zapoznać się z informacjami podanymi na stronie Reklamacje, aby przejść Kliknij tutaj.
W ciągu 14 dni na podany adres e-mail wyślemy informację dotyczącą sposobu rozpatrzenia Twojej reklamacji.
Możesz go pobrać tutaj – formularz reklamacyjny.
Zamówienie
Tak. Link do śledzenia przesyłki zostanie wysłany na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia w momencie gdy zamówienie zostanie zrealizowane.
W celu anulowania zamówienia Napisz maila na adres: kontakt@cherimprmium.pl
W wiadomości podaj numer zamówienia, które Chcesz anulować.
Kupon rabatowy możesz wprowadzić w ostatnim kroku zamówienia w przeznaczonym do tego polu. Następnie kliknij na przycisk „zastosuj kupon”.
Realizacji kuponu można dokonać wyłącznie w trakcie składania zamówienia, przed kliknięciem na przycisk “kupuję i płacę”.
Dostawa i płatność
Wysyłka przy przedpłacie jest bezpłatna dla zamówień o wartości powyżej 200 zł oraz jest darmowa niezależnie od wartości zamówienia przy wyborze sposobu paczkomat24! Koszt wysyłki z płatnością przy odbiorze wynosi 15 zł niezależnie od kwoty zamówienia. Szczegółowe informacje znajdują się w zakładce Dostawa i płatność.
W Cherim Prmium Oferujemy Państwu znane i sprawdzone metody płatności: płatność elektroniczna ( przelewy24 ), płatność przy odbiorze ( za pobraniem ). Szczegółowe informacje znajdują się w zakładce Dostawa i płatność.
Jeśli twoja przesyłka i jej zawartość zostały uszkodzone, możesz złożyć reklamację albo bezpośrednio u kuriera lub w placówce firmy kurierskiej.
Tak. Bezpieczeństwo Twoich zakupów jest dla nas kluczowe. Wszystkie transakcje elektroniczne dokonywane w naszym sklepie realizowane są za pośrednictwem zewnętrznego systemu płatności Przelewy24. Jest to system umożliwiający szybkie i bezpieczne transakcje za pomocą karty płatniczej oraz przelewów internetowych.